misal 1k lık tcaret yapıyorum trade veriyorum
sonra aynı kişi ile 4k lık işlem yapıyorum
hem tekrar trade veremiyorum. hem de 5k için 1 trade vermiş oluyorum.
şahsi görüşüm
+trade için puan sistemi olması.
100+ 1 puan
1000+ 10 puan
10000+ 100 puan .... şeklinde
aynı kişi ile tekrar ticaret yapınca puan eklemesi yapılır.