ChatMynetci adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Para biriktirebilen var mı?
71
●4.010
- 08-02-2018, 00:43:23Üyeliği durdurulduyaklaşık elime 5000+ para geçiyor kız arkadaşımla ayrılalı yada ayrılmadıysakta ne yaşadığımızı bilmediğimiz bu 4 aylık arada sadece 15k + para harcamışım
5 yıllık ilişkimde 2 araba ve geri kalan bütün parayı altına yatırarak geçirdim alkolü bıraktım sigarayıda 1 paketi 4 güne kadar düşürdüm ama son 4 adır ne yaptığımı bilmiyorum sadece geçen hafta 1000 tl yemişim çarşamba cumartesi
sitelerle ilgilenmeyi bile bıraktım yani şuan için 5000 nin kenarından geçemiyoruz 3000 i gören cennetlik yani enparada -5000 e doğru ilerliyorum telefon 200 tl giyecek vs. bi 300 de öyle gidiyor ekstra
bu durumda para biriktirmek için düzenli ilişki olacak
dirayet ve irade olacak benim gibi ankisiyeti ve panik atağı bulup çözümü alkolde harcamıcan ( 1,5 yıl ağzıma sürmedim aklıma bile gelmemişti)
sigara en büyük gider az az gidiyor gibi ama gidiyor namussuz babam sigarayi birakti adam 2 senede 0 araba aldı yahu
yemek olayı bilmiyorum abi boğazdan kısılmaz ona çözüm yolu yok diyorum evden sefer tasi ile işe gidecek değilsin
yani hocam bende bilmiyorum bu birikmiyor sanki asgari ücretle çalışırken daha mutluydum ne kadar gelirin varsa o kadar giderin oluyor - 08-02-2018, 00:45:25Babamın durumu yerinde, sıkıntısı yok. O da yıllarca çocuklarını rahat ettirmek için gecesini gündüzüne katmış. Tabi biz 4 kardeş baba parasına tamah etmeden ayrı ayrı kendi yollarımızı çizmişiz. Herkes kendi derdinde ve ayaktaysa da kendi imkânlarıyla. Ben bunları yaşadım diye çocuklarıma da yaşatmak zorunda değilim. Evlat sahibi olmanın yükümlülüklerinden bir tanesi de onlara gelecek sağlamaktır. Onlar için gerekli olan birikimi yaparım ve kullanıp kullanmamak da onlara kalır. Aksi saçmalık olur.dertliA adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 08-02-2018, 01:11:12Kardeşim taksitle küçle altın almanı tavsiye ederim, ben böyle biriktirdim hep gerçekten işe yarıyor.iBook adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
3-4 ay taksitli hepsiburada n11 gg üzerinde satılıyor en uygun buldugunu al borcunu öde dursun kenarda , borcu ödüyorsun ama o parayı her ay kenara atamıyorsun ... - 08-02-2018, 01:51:45borç yiğitin kamçısıdır kredi ile al birşey banka dönüşü cebinde paran kalmayınca kafamda nasılda kırk tilki dönüyor görürsün. eve yürüyerek mi gitsem , akşam yemeği evimde pişirip mi yesem , ne gerek var hafta sonu evde tv izlim yatayım , işe metrobüs lemi gitsem uygun olur , hesap kitap