iBook adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Arkadaşlar günaydın.. Herşeyi kalem kalem yazacağım, nereye harcıyorum bilmiyorum. Bir fikir verin lütfen yaş oldu 30 bilmem kaç bir dikili ağacım olmadı resmen.
5300 TL net maaş alıyorum,
Ankara'da yaşıyorum,
Kiram 1150 TL
Isıtma su elektrik vs aylık 300 'de onlar geliyor.
500-750 TL arası da yemek masrafım oluyor.
İnternet telefon faturası 150 tl.

Hadi oldu aracımda bi sorun çıktı 500 de ona harcasam her ay(?) uçuk bir şey oldu ama olduğunu var sayıyorum.2850 TL.
500'de sigara aldım diyelim, oldu 3350 TL.
500 tl de taksit desem 3850 tl.

Gerisini nereye gidiyor nereye harcıyorum vallahi bilmiyorum ve 2 yılda alabildiğim en büyük şey 40 milyarlık bir arabaydı birikimimle beraber.
Ne yapıp para biriktirebilirim? Tavsiyeniz nedir? Var mı gerçekten bugüne kadar para biriktirebildim diyen?
Kardeşim taksitle küçle altın almanı tavsiye ederim, ben böyle biriktirdim hep gerçekten işe yarıyor.

3-4 ay taksitli hepsiburada n11 gg üzerinde satılıyor en uygun buldugunu al borcunu öde dursun kenarda , borcu ödüyorsun ama o parayı her ay kenara atamıyorsun ...