Hocam çocuklarım yokken ben de aynı düşüncedeydim. Çocuklarımıza rahat bir gelecek sağlamak istiyosak muhakkak birikim yapmak durumundayız. Bu bana göre evli ve çocuk sahibi olan her birey ya da aile için geçerli. Kimse istemez ileride çocuklarının sıkıntıya düşmesini. Yine hayatımı istediğim gibi yaşıyorum, geziyorum, yiyorum/içiyorum. Birikim yapmak kimseye birşey kaybettirmez görüşündeyim.
baban sana bıraktı mı? bırak onlar da kendi kazansın