Maaşını hangi bankadan alıyorsun bilmiyorum ama İşbankası'nda birikimli hesap var. Maaşın yattığı güne (Örn. 1500 tl) talimat veriyorsun. Maaş yattıktan sonra orada biriktiriyor.