dertliA adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
baban sana bıraktı mı? bırak onlar da kendi kazansın
Babamın durumu yerinde, sıkıntısı yok. O da yıllarca çocuklarını rahat ettirmek için gecesini gündüzüne katmış. Tabi biz 4 kardeş baba parasına tamah etmeden ayrı ayrı kendi yollarımızı çizmişiz. Herkes kendi derdinde ve ayaktaysa da kendi imkânlarıyla. Ben bunları yaşadım diye çocuklarıma da yaşatmak zorunda değilim. Evlat sahibi olmanın yükümlülüklerinden bir tanesi de onlara gelecek sağlamaktır. Onlar için gerekli olan birikimi yaparım ve kullanıp kullanmamak da onlara kalır. Aksi saçmalık olur.