bizim buradaki güvenlik kardeş, asgari ücrete çalışıyor, hadi ara sıra mesaisi olsun diyelim. Adamla konuşuyorum, evli hanım çalışmıyor, kira ödüyorum, sigara içiyorum, çoçuk okula gidiyor ve kira ödüyorum diyor. ben şaşıp kaldım bu adam nasıl ve neyle geçiniyor.