Merhaba sayın R10'cular.
Merakımı mazur görün lütfen.R10'da yönetici kadrosuna girmek gibi bir yol varmı yoksa R10 tamamen kurucu radmin'in arkadaşları tarafından mı yönetiliyor?Böyle bir forumda yönetimde olmak herkesin olduğu gibi benimde hayalim.Umarım şu anda böyle bir çalışma yoksa bile ilerde yönetim için birileri alınır.Bunlardan biride ben olmak isterim.Saygılar...
R10'da yönetici olmak ?
18
●1.713
- 21-10-2015, 02:16:01Neden bu şekilde yaklaştığınızı anlayamadım özür dilerim.Forumda bilinmeyen birşey sorulduğunda bu şekilde mi yaklaşıyoruz ? İkincisi belkide yanlış yere konuyu açmamdan kaynaklı olabileceğini düşündüğüm için konu kilit değilde daha yapıcı olmalıydınız.Saygılar.OmerTutasi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 21-10-2015, 02:17:14Yok dostum yanlış anlama, az sonra bir yönetici gelir gerekli mesajı yazar ve konuyu kilitler.oLcY adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 21-10-2015, 02:19:26Yaklaşımınız konuyu yanlış açmışımda report etmişsiniz gibi geldi.Ben cevabımı aldıktan sonra varsınlar kilitlesinler.Forum bunun için var zaten !OmerTutasi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 21-10-2015, 02:24:14r10.net ve 2 aylık üyeye yönetimde yer vermek.oLcY adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 21-10-2015, 02:30:37Siz hep böyle irdeleyici mi konuşursunuz ? Nerden açtım konuyuByMaster adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 21-10-2015, 02:40:30Hocam önce kuralları okuyun Mesajın tamamını kalın yazmak yasakoLcY adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Konuya gelirsek bende cevabını merak ediyorum.
Kurallar : https://www.r10.net/off-topic/announcements.html
Konuya gelirsek bende cevabını merak ediyorum.