Merhaba sayın R10'cular.
Merakımı mazur görün lütfen.R10'da yönetici kadrosuna girmek gibi bir yol varmı yoksa R10 tamamen kurucu radmin'in arkadaşları tarafından mı yönetiliyor?Böyle bir forumda yönetimde olmak herkesin olduğu gibi benimde hayalim.Umarım şu anda böyle bir çalışma yoksa bile ilerde yönetim için birileri alınır.Bunlardan biride ben olmak isterim.Saygılar...
Hocam önce kuralları okuyun Mesajın tamamını kalın yazmak yasak

Konuya gelirsek bende cevabını merak ediyorum.
Kurallar :
https://www.r10.net/off-topic/announcements.html