Neden bu şekilde yaklaştığınızı anlayamadım özür dilerim.Forumda bilinmeyen birşey sorulduğunda bu şekilde mi yaklaşıyoruz ? İkincisi belkide yanlış yere konuyu açmamdan kaynaklı olabileceğini düşündüğüm için konu kilit değilde daha yapıcı olmalıydınız.Saygılar.