Konu
R10'da yönetici olmak ?
21-10-2015, 02:43:56
#9
chasm
Uzun süre forumda olan, genellikle herkesin tanıdığı, saygı duyduğu, hoş görülü davranan, olgun bir kişiliğe sahip olan kişilere yönetim tarafından teklifte bulunuluyor hocam daha sonra moderatör(gönüllü) olabiliyorlar.
"Benim bildiğim bu şekilde"