Konu
R10'da yönetici olmak ?
21-10-2015, 02:30:37
#7
oLcY
ByMaster adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
r10.net ve 2 aylık üyeye yönetimde yer vermek.
Siz hep böyle irdeleyici mi konuşursunuz ? Nerden açtım konuyu