oLcY adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Neden bu şekilde yaklaştığınızı anlayamadım özür dilerim.Forumda bilinmeyen birşey sorulduğunda bu şekilde mi yaklaşıyoruz ? İkincisi belkide yanlış yere konuyu açmamdan kaynaklı olabileceğini düşündüğüm için konu kilit değilde daha yapıcı olmalıydınız.Saygılar.
Yok dostum yanlış anlama, az sonra bir yönetici gelir gerekli mesajı yazar ve konuyu kilitler.