oLcY adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
R10'da yönetici olmak ?
18
●1.713
- 21-10-2015, 03:13:06Şarkı söyleyebilmek için foruma uzun süre emek vermeniz, bildiğiniz ve bilmediğiniz konularda araştırarak kişilere açtığı başlıklarda yardımcı olmanız, online sürenizin ve ticaret geçmişinizin iyi olması gerekiyor. Siz bunları yerine getirin, bundan sonrası yönetimin düşüncesine bağlıdır.