• 21-10-2015, 02:11:10
    #1
    Merhaba sayın R10'cular.

    Merakımı mazur görün lütfen.R10'da yönetici kadrosuna girmek gibi bir yol varmı yoksa R10 tamamen kurucu radmin'in arkadaşları tarafından mı yönetiliyor?Böyle bir forumda yönetimde olmak herkesin olduğu gibi benimde hayalim.Umarım şu anda böyle bir çalışma yoksa bile ilerde yönetim için birileri alınır.Bunlardan biride ben olmak isterim.Saygılar...
  • 21-10-2015, 02:15:44
    #2
    Yönetim uygun gördüğü kişiye teklifte bulunuyor
  • 21-10-2015, 02:16:01
    #3
    OmerTutasi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    konu kilit
    Neden bu şekilde yaklaştığınızı anlayamadım özür dilerim.Forumda bilinmeyen birşey sorulduğunda bu şekilde mi yaklaşıyoruz ? İkincisi belkide yanlış yere konuyu açmamdan kaynaklı olabileceğini düşündüğüm için konu kilit değilde daha yapıcı olmalıydınız.Saygılar.
  • 21-10-2015, 02:17:14
    #4
    oLcY adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Neden bu şekilde yaklaştığınızı anlayamadım özür dilerim.Forumda bilinmeyen birşey sorulduğunda bu şekilde mi yaklaşıyoruz ? İkincisi belkide yanlış yere konuyu açmamdan kaynaklı olabileceğini düşündüğüm için konu kilit değilde daha yapıcı olmalıydınız.Saygılar.
    Yok dostum yanlış anlama, az sonra bir yönetici gelir gerekli mesajı yazar ve konuyu kilitler.
  • 21-10-2015, 02:19:26
    #5
    OmerTutasi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yok dostum yanlış anlama, az sonra bir yönetici gelir gerekli mesajı yazar ve konuyu kilitler.
    Yaklaşımınız konuyu yanlış açmışımda report etmişsiniz gibi geldi.Ben cevabımı aldıktan sonra varsınlar kilitlesinler.Forum bunun için var zaten !
  • 21-10-2015, 02:24:14
    #6
    oLcY adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaba sayın R10'cular.

    Merakımı mazur görün lütfen.R10'da yönetici kadrosuna girmek gibi bir yol varmı yoksa R10 tamamen kurucu radmin'in arkadaşları tarafından mı yönetiliyor?Böyle bir forumda yönetimde olmak herkesin olduğu gibi benimde hayalim.Umarım şu anda böyle bir çalışma yoksa bile ilerde yönetim için birileri alınır.Bunlardan biride ben olmak isterim.Saygılar...
    r10.net ve 2 aylık üyeye yönetimde yer vermek.
  • 21-10-2015, 02:30:37
    #7
    ByMaster adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    r10.net ve 2 aylık üyeye yönetimde yer vermek.
    Siz hep böyle irdeleyici mi konuşursunuz ? Nerden açtım konuyu
  • 21-10-2015, 02:40:30
    #8
    oLcY adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaba sayın R10'cular.

    Merakımı mazur görün lütfen.R10'da yönetici kadrosuna girmek gibi bir yol varmı yoksa R10 tamamen kurucu radmin'in arkadaşları tarafından mı yönetiliyor?Böyle bir forumda yönetimde olmak herkesin olduğu gibi benimde hayalim.Umarım şu anda böyle bir çalışma yoksa bile ilerde yönetim için birileri alınır.Bunlardan biride ben olmak isterim.Saygılar...
    Hocam önce kuralları okuyun Mesajın tamamını kalın yazmak yasak Konuya gelirsek bende cevabını merak ediyorum.

    Kurallar : https://www.r10.net/off-topic/announcements.html
  • 21-10-2015, 02:43:56
    #9
    Uzun süre forumda olan, genellikle herkesin tanıdığı, saygı duyduğu, hoş görülü davranan, olgun bir kişiliğe sahip olan kişilere yönetim tarafından teklifte bulunuluyor hocam daha sonra moderatör(gönüllü) olabiliyorlar.

    "Benim bildiğim bu şekilde"