Konu
R10'da yönetici olmak ?
21-10-2015, 02:19:26
#5
oLcY
OmerTutasi adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Yok dostum yanlış anlama, az sonra bir yönetici gelir gerekli mesajı yazar ve konuyu kilitler.
Yaklaşımınız konuyu yanlış açmışımda report etmişsiniz gibi geldi.Ben cevabımı aldıktan sonra varsınlar kilitlesinler.Forum bunun için var zaten !