R10'da yönetici olmak ?
18
●1.713
- 21-10-2015, 02:45:51Hocam böyle bir platforma 2 aylık üyeyi kimse yönetici yapmaz ama radmin'in eşi dostu olursun veya yatırımcı olursun o zaman işler değişir diye düşünüyorum.oLcY adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 21-10-2015, 02:50:34Uyarınız için teşekkürler aslında kalın yazmamıştım ama yazı stilinden oldu sanırımMetin2Dizayn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 02:50:34 -->-> Daha önceki mesaj 02:47:09 --
Teşekkür ederim.Sorumun cevabına adım adım yaklaşıyorum.Demek istediğim beni hemen admin yapsınlar değildi.Herkesteki heves gibi aynısından bende de var bunu belirtmek istedim.Sadece yönetici kadrosuna ilave nasıl yapılıyor,bu işleyiş nasıl ilerliyor bunu öğrenmek istedim.Yoksa haddimi bilirim forumda kaç yıllık işinin ehli bilgili insanlar var.Benimki iç ses.ByMaster adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle - 21-10-2015, 02:51:14Ekstra olarak şunu belirtmek istiyorum.Bence Sorum Var Kategorisine yeni bir kural getirirsin,Kişi soru sorduğunda cevap bilmeyen kişilerin konuyu dağıtarak forum huzurunu bozmaktan 1-3 gün arası ceza alsınlar.Örneğin bu arkadaşın yaptığı gibi 3 yıldır bu forumda kişiye yardımcı olucağı yerde değişik tepki veriyor.Misafir olarak izleyenler bizi böyle görmesinler hocam biz bir aileyiz.Bu aileyi benimsemezseniz yorum yapmazsınız bu kadar basit veya Geyik kategorisine gidersiniz.OmerTutasi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 21-10-2015, 03:00:33İnanın istediğim bu değil.Ben tamamen bu konudaki afedersiniz cahilliğimi yenmek adına sormuştum.Kötü bir amaç güderek sormadım soruyu.Ben neysem de dediğiniz gibi birşeyleri merak eden insanların hevesini kırmamalı.Ben öyle düşünüyorum.Ve sözlerime Hz Muhammed (S.A.V) sözüyle son veriyorum.Metin2Dizayn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
"Kim ben bilginim derse, odur cahilin ta kendisi..."
--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 03:00:33 -->-> Daha önceki mesaj 02:57:50 --
Size de Nazım'ın dizeleriyle cevap verebilirim hocam,musevvid adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
"Ben artık şarkı dinlemek değil, Şarkı söylemek istiyorum." (Nazım Hikmet) - 21-10-2015, 03:03:56Aramızdan Ayrılanlar - Vefat EdenlerYahu arkadaşlar yapmayın, yok şu yasak bu yasak sen iki aylıksın vs... Çocuk ne sormuş neler demişsiniz. Herkes ve kendi de biliyor zaten iki ayda yönetici olamayacağını, varmış sormuş. Ne kadar güzel ki, sorarak öğreniyor. Hepimiz bu yoldan geçtik. Kuralları atan arkadaşımıza da teşekkürler, kardeşimize yol göstermiş.
Ben de bu şekilde olduğunu duyumlarıma göre biliyorum. Ayrıca size de açıklamanız için teşekkür ederimchasm adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 21-10-2015, 03:07:01Hocam burada sorun siz değilsiniz,Sorun üyelerin konunun dışında yorum yapmaları konuyu çarpıtmaları ve konu sahibi beklenmedik bir tepki aldığını zannediyor.oLcY adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ekstra olarak sizin için araştırdım,Sayenizde ben öğrendim sizde öğrenmiş olucaksınız.
Buyrun : https://www.r10.net/1070337211-post6.html
Ekstra olarak bunada bir göz gezdirin : https://www.r10.net/forumda/1239056-r...in-rehber.html
İyi Forumlar. - 21-10-2015, 03:10:40Sanırım beni anlayan kişilerden biri'de sizsiniz hocam.Teşekkür ederim güzel düşünceniz içinSungmert adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
İşin esprisi "hay ağzınızı öpeyim" derim ama ona da biri çıkar yasak der.Saygılarımla...
--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 03:10:40 -->-> Daha önceki mesaj 03:07:58 --
Sorumun tam olarak cevabı buydu hocam teşekkür ederim.Gerçekten klişe olacak ama Dünya'da hala iyi insanlar varmış.Saygılar...Metin2Dizayn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Konuya gelirsek bende cevabını merak ediyorum.