• 21-10-2015, 02:44:06
    #10
    seçimle gelir, seçimle giderler...
  • 21-10-2015, 02:45:51
    #11
    oLcY adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Siz hep böyle irdeleyici mi konuşursunuz ? Nerden açtım konuyu
    Hocam böyle bir platforma 2 aylık üyeyi kimse yönetici yapmaz ama radmin'in eşi dostu olursun veya yatırımcı olursun o zaman işler değişir diye düşünüyorum.
  • 21-10-2015, 02:50:34
    #12
    Metin2Dizayn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam önce kuralları okuyun Mesajın tamamını kalın yazmak yasak Konuya gelirsek bende cevabını merak ediyorum.

    Kurallar : https://www.r10.net/off-topic/announcements.html
    Uyarınız için teşekkürler aslında kalın yazmamıştım ama yazı stilinden oldu sanırım

    --R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 02:50:34 -->-> Daha önceki mesaj 02:47:09 --

    ByMaster adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam böyle bir platforma 2 aylık üyeyi kimse yönetici yapmaz ama radmin'in eşi dostu olursun veya yatırımcı olursun o zaman işler değişir diye düşünüyorum.
    Teşekkür ederim.Sorumun cevabına adım adım yaklaşıyorum.Demek istediğim beni hemen admin yapsınlar değildi.Herkesteki heves gibi aynısından bende de var bunu belirtmek istedim.Sadece yönetici kadrosuna ilave nasıl yapılıyor,bu işleyiş nasıl ilerliyor bunu öğrenmek istedim.Yoksa haddimi bilirim forumda kaç yıllık işinin ehli bilgili insanlar var.Benimki iç ses.
  • 21-10-2015, 02:51:14
    #13
    OmerTutasi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    konu kilit
    Ekstra olarak şunu belirtmek istiyorum.Bence Sorum Var Kategorisine yeni bir kural getirirsin,Kişi soru sorduğunda cevap bilmeyen kişilerin konuyu dağıtarak forum huzurunu bozmaktan 1-3 gün arası ceza alsınlar.Örneğin bu arkadaşın yaptığı gibi 3 yıldır bu forumda kişiye yardımcı olucağı yerde değişik tepki veriyor.Misafir olarak izleyenler bizi böyle görmesinler hocam biz bir aileyiz.Bu aileyi benimsemezseniz yorum yapmazsınız bu kadar basit veya Geyik kategorisine gidersiniz.
  • 21-10-2015, 02:55:04
    #14
    Yönetici olmak niye istiyorsunuz ki? İşleri çok zor ve adil olmak zorundalar. Allah kolaylık versin yöneticilere.
  • 21-10-2015, 03:00:33
    #15
    Metin2Dizayn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ekstra olarak şunu belirtmek istiyorum.Bence Sorum Var Kategorisine yeni bir kural getirirsin,Kişi soru sorduğunda cevap bilmeyen kişilerin konuyu dağıtarak forum huzurunu bozmaktan 1-3 gün arası ceza alsınlar.Örneğin bu arkadaşın yaptığı gibi 3 yıldır bu forumda kişiye yardımcı olucağı yerde değişik tepki veriyor.Misafir olarak izleyenler bizi böyle görmesinler hocam biz bir aileyiz.Bu aileyi benimsemezseniz yorum yapmazsınız bu kadar basit veya Geyik kategorisine gidersiniz.
    İnanın istediğim bu değil.Ben tamamen bu konudaki afedersiniz cahilliğimi yenmek adına sormuştum.Kötü bir amaç güderek sormadım soruyu.Ben neysem de dediğiniz gibi birşeyleri merak eden insanların hevesini kırmamalı.Ben öyle düşünüyorum.Ve sözlerime Hz Muhammed (S.A.V) sözüyle son veriyorum.

    "Kim ben bilginim derse, odur cahilin ta kendisi..."

    --R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 03:00:33 -->-> Daha önceki mesaj 02:57:50 --

    musevvid adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yönetici olmak niye istiyorsunuz ki? İşleri çok zor ve adil olmak zorundalar. Allah kolaylık versin yöneticilere.
    Size de Nazım'ın dizeleriyle cevap verebilirim hocam,

    "Ben artık şarkı dinlemek değil, Şarkı söylemek istiyorum." (Nazım Hikmet)
  • 21-10-2015, 03:03:56
    #16
    Aramızdan Ayrılanlar - Vefat Edenler
    Yahu arkadaşlar yapmayın, yok şu yasak bu yasak sen iki aylıksın vs... Çocuk ne sormuş neler demişsiniz. Herkes ve kendi de biliyor zaten iki ayda yönetici olamayacağını, varmış sormuş. Ne kadar güzel ki, sorarak öğreniyor. Hepimiz bu yoldan geçtik. Kuralları atan arkadaşımıza da teşekkürler, kardeşimize yol göstermiş.

    chasm adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Uzun süre forumda olan, genellikle herkesin tanıdığı, saygı duyduğu, hoş görülü davranan, olgun bir kişiliğe sahip olan kişilere yönetim tarafından teklifte bulunuluyor hocam daha sonra moderatör(gönüllü) olabiliyorlar.

    "Benim bildiğim bu şekilde"
    Ben de bu şekilde olduğunu duyumlarıma göre biliyorum. Ayrıca size de açıklamanız için teşekkür ederim
  • 21-10-2015, 03:07:01
    #17
    oLcY adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İnanın istediğim bu değil.Ben tamamen bu konudaki afedersiniz cahilliğimi yenmek adına sormuştum.Kötü bir amaç güderek sormadım soruyu.Ben neysem de dediğiniz gibi birşeyleri merak eden insanların hevesini kırmamalı.Ben öyle düşünüyorum.Ve sözlerime Hz Muhammed (S.A.V) sözüyle son veriyorum.

    "Kim ben bilginim derse, odur cahilin ta kendisi..."

    --R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 03:00:33 -->-> Daha önceki mesaj 02:57:50 --



    Size de Nazım'ın dizeleriyle cevap verebilirim hocam,

    "Ben artık şarkı dinlemek değil, Şarkı söylemek istiyorum." (Nazım Hikmet)
    Hocam burada sorun siz değilsiniz,Sorun üyelerin konunun dışında yorum yapmaları konuyu çarpıtmaları ve konu sahibi beklenmedik bir tepki aldığını zannediyor.

    Ekstra olarak sizin için araştırdım,Sayenizde ben öğrendim sizde öğrenmiş olucaksınız.

    Buyrun : https://www.r10.net/1070337211-post6.html

    Ekstra olarak bunada bir göz gezdirin : https://www.r10.net/forumda/1239056-r...in-rehber.html

    İyi Forumlar.
  • 21-10-2015, 03:10:40
    #18
    Sungmert adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yahu arkadaşlar yapmayın, yok şu yasak bu yasak sen iki aylıksın vs... Çocuk ne sormuş neler demişsiniz. Herkes ve kendi de biliyor zaten iki ayda yönetici olamayacağını, varmış sormuş. Ne kadar güzel ki, sorarak öğreniyor. Hepimiz bu yoldan geçtik. Kuralları atan arkadaşımıza da teşekkürler, kardeşimize yol göstermiş.



    Ben de bu şekilde olduğunu duyumlarıma göre biliyorum. Ayrıca size de açıklamanız için teşekkür ederim
    Sanırım beni anlayan kişilerden biri'de sizsiniz hocam.Teşekkür ederim güzel düşünceniz için İşin esprisi "hay ağzınızı öpeyim" derim ama ona da biri çıkar yasak der.Saygılarımla...

    --R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 03:10:40 -->-> Daha önceki mesaj 03:07:58 --

    Metin2Dizayn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam burada sorun siz değilsiniz,Sorun üyelerin konunun dışında yorum yapmaları konuyu çarpıtmaları ve konu sahibi beklenmedik bir tepki aldığını zannediyor.

    Ekstra olarak sizin için araştırdım,Sayenizde ben öğrendim sizde öğrenmiş olucaksınız.

    Buyrun : https://www.r10.net/1070337211-post6.html

    Ekstra olarak bunada bir göz gezdirin : https://www.r10.net/forumda/1239056-r...in-rehber.html

    İyi Forumlar.
    Sorumun tam olarak cevabı buydu hocam teşekkür ederim.Gerçekten klişe olacak ama Dünya'da hala iyi insanlar varmış.Saygılar...