Yahu arkadaşlar yapmayın, yok şu yasak bu yasak sen iki aylıksın vs... Çocuk ne sormuş neler demişsiniz. Herkes ve kendi de biliyor zaten iki ayda yönetici olamayacağını, varmış sormuş. Ne kadar güzel ki, sorarak öğreniyor. Hepimiz bu yoldan geçtik. Kuralları atan arkadaşımıza da teşekkürler, kardeşimize yol göstermiş.
Uzun süre forumda olan, genellikle herkesin tanıdığı, saygı duyduğu, hoş görülü davranan, olgun bir kişiliğe sahip olan kişilere yönetim tarafından teklifte bulunuluyor hocam daha sonra moderatör(gönüllü) olabiliyorlar.
"Benim bildiğim bu şekilde"
Ben de bu şekilde olduğunu duyumlarıma göre biliyorum. Ayrıca size de açıklamanız için teşekkür ederim