Metin2Dizayn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ekstra olarak şunu belirtmek istiyorum.Bence Sorum Var Kategorisine yeni bir kural getirirsin,Kişi soru sorduğunda cevap bilmeyen kişilerin konuyu dağıtarak forum huzurunu bozmaktan 1-3 gün arası ceza alsınlar.Örneğin bu arkadaşın yaptığı gibi 3 yıldır bu forumda kişiye yardımcı olucağı yerde değişik tepki veriyor.Misafir olarak izleyenler bizi böyle görmesinler hocam biz bir aileyiz.Bu aileyi benimsemezseniz yorum yapmazsınız bu kadar basit veya Geyik kategorisine gidersiniz.
İnanın istediğim bu değil.Ben tamamen bu konudaki afedersiniz cahilliğimi yenmek adına sormuştum.Kötü bir amaç güderek sormadım soruyu.Ben neysem de dediğiniz gibi birşeyleri merak eden insanların hevesini kırmamalı.Ben öyle düşünüyorum.Ve sözlerime Hz Muhammed (S.A.V) sözüyle son veriyorum.

"Kim ben bilginim derse, odur cahilin ta kendisi..."

--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 03:00:33 -->-> Daha önceki mesaj 02:57:50 --

musevvid adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Yönetici olmak niye istiyorsunuz ki? İşleri çok zor ve adil olmak zorundalar. Allah kolaylık versin yöneticilere.
Size de Nazım'ın dizeleriyle cevap verebilirim hocam,

"Ben artık şarkı dinlemek değil, Şarkı söylemek istiyorum." (Nazım Hikmet)