Sungmert adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Yahu arkadaşlar yapmayın, yok şu yasak bu yasak sen iki aylıksın vs... Çocuk ne sormuş neler demişsiniz. Herkes ve kendi de biliyor zaten iki ayda yönetici olamayacağını, varmış sormuş. Ne kadar güzel ki, sorarak öğreniyor. Hepimiz bu yoldan geçtik. Kuralları atan arkadaşımıza da teşekkürler, kardeşimize yol göstermiş.



Ben de bu şekilde olduğunu duyumlarıma göre biliyorum. Ayrıca size de açıklamanız için teşekkür ederim
Sanırım beni anlayan kişilerden biri'de sizsiniz hocam.Teşekkür ederim güzel düşünceniz için İşin esprisi "hay ağzınızı öpeyim" derim ama ona da biri çıkar yasak der.Saygılarımla...

--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 03:10:40 -->-> Daha önceki mesaj 03:07:58 --

Metin2Dizayn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam burada sorun siz değilsiniz,Sorun üyelerin konunun dışında yorum yapmaları konuyu çarpıtmaları ve konu sahibi beklenmedik bir tepki aldığını zannediyor.

Ekstra olarak sizin için araştırdım,Sayenizde ben öğrendim sizde öğrenmiş olucaksınız.

Buyrun : https://www.r10.net/1070337211-post6.html

Ekstra olarak bunada bir göz gezdirin : https://www.r10.net/forumda/1239056-r...in-rehber.html

İyi Forumlar.
Sorumun tam olarak cevabı buydu hocam teşekkür ederim.Gerçekten klişe olacak ama Dünya'da hala iyi insanlar varmış.Saygılar...