Konu
R10'da yönetici olmak ?
21-10-2015, 02:55:04
#14
musevvid
Yönetici olmak niye istiyorsunuz ki? İşleri çok zor ve adil olmak zorundalar. Allah kolaylık versin yöneticilere.