Uyarınız için teşekkürler aslında kalın yazmamıştım ama yazı stilinden oldu sanırım

--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 02:50:34 -->-> Daha önceki mesaj 02:47:09 --
Hocam böyle bir platforma 2 aylık üyeyi kimse yönetici yapmaz ama radmin'in eşi dostu olursun veya yatırımcı olursun o zaman işler değişir diye düşünüyorum.
Teşekkür ederim.Sorumun cevabına adım adım yaklaşıyorum.Demek istediğim beni hemen admin yapsınlar değildi.Herkesteki heves gibi aynısından bende de var bunu belirtmek istedim.Sadece yönetici kadrosuna ilave nasıl yapılıyor,bu işleyiş nasıl ilerliyor bunu öğrenmek istedim.Yoksa haddimi bilirim forumda kaç yıllık işinin ehli bilgili insanlar var.Benimki iç ses.