Konu
R10'da yönetici olmak ?
21-10-2015, 02:45:51
#11
ByMaster
oLcY adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Siz hep böyle irdeleyici mi konuşursunuz ? Nerden açtım konuyu
Hocam böyle bir platforma 2 aylık üyeyi kimse yönetici yapmaz ama radmin'in eşi dostu olursun veya yatırımcı olursun o zaman işler değişir diye düşünüyorum.