Endoskopi olan varmı daha önce ?
29
●2.312
- 17-02-2015, 16:41:50Haftaya devlet hastanesinden iyi bir doktor endoskopi yapacak tabi ilk defa. Zararı vs varmıdır acaba yani işlem sırasında bir seyler olurmu ? ve işlem kaç dakika sürüyor ? tek başıma gitmeyi düsünüyorum . Siz oldusanız yanınızda kimse varmıdı ? anestesiz vs olacak zaten .
- 17-02-2015, 16:46:26Küçücük sey için anestezi almaya gerek yok. Devlette yapmazlar zaten bende istemem.5-10 dakika dayanacaz artıkZGUNGOR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 17-02-2015, 17:00:39Cerrahpaşa anestezi ile yapıyor hocam.Fazla uzun sürmüyor dediğiniz gibi,dayanılıcak artık.MoonLive adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 17-02-2015, 17:03:38ZGUNGOR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Okmeydanı yapmıyor sordum daha önce.Yapmaması daha iyi zaten küçücük bir işlem için damardan ilaç almaya gerek varmı . 5-10 dakika dayanmak lazım.Devlet hastanesi oldugu için günde 50-60 tane hastaya yapıyorlar alıskınlar artık o bakımdan iyi çocuk oyuncagı geliyordur onlara - 22-02-2015, 16:35:18Zararı yokta işlem sırasında insallah bir sorun olmaz.Bu hafta düsünüyorum.Acı filan önemsizoRumJack adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 22-02-2015, 16:39:00Anestezi almaya gerek yok boş yere. En fazla 10-15 dk sürer. İşlem başlamadan önce boğazınıza bi fısfıs sıkarlar boğazınız uyuşur hafif. Yanınızada birisi olursa iyi olur arkadaşlarında dediği gibi bian baş dönmesi kusma gibi bişey olabilir ne olur ne olmaz. Bir zararı olmaz.
Endeskopiden değilde kolonoskopiden korkun.
Geçmiş olsun.