• 17-02-2015, 16:41:50
    #1
    Haftaya devlet hastanesinden iyi bir doktor endoskopi yapacak tabi ilk defa. Zararı vs varmıdır acaba yani işlem sırasında bir seyler olurmu ? ve işlem kaç dakika sürüyor ? tek başıma gitmeyi düsünüyorum . Siz oldusanız yanınızda kimse varmıdı ? anestesiz vs olacak zaten .
  • 17-02-2015, 16:43:22
    #2
    Üyeliği durduruldu
    hiçbir zararı yok yaklasık 10 dakika falan sürüyor sadece kalktıgınızda asırı derecede miğde bulantısı olur baskada bir sorun olmuyor umarım sonuclarınız iyi çıkar şimdiiden geçmiş olsun
  • 17-02-2015, 16:44:47
    #3
    #🏆 https://wa.me/seonom
    Geçmiş olsun hocam.Kısa bir süre içerisinde bende yaptıracağım.Geçen ay valideye yaptırmıştık fakat o anestezi ile olmuştu.Yanınızda birisinin olmasında zarar olmaz fayda olur hocam.

    İnşallah sorunsuz atlatırsınız.
  • 17-02-2015, 16:46:26
    #4
    ZGUNGOR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Geçmiş olsun hocam.Kısa bir süre içerisinde bende yaptıracağım.Geçen ay valideye yaptırmıştık fakat o anestezi ile olmuştu.Mutlaka yanınızda birisi olsun hocam,zararı olmaz yararı olur.

    Anestezi olmadan zor bir işlem olduğunu iletmişlerdi.Hortumun salınması vs.

    İnşallah sorunsuz atlatırsınız.
    Küçücük sey için anestezi almaya gerek yok. Devlette yapmazlar zaten bende istemem.5-10 dakika dayanacaz artık
  • 17-02-2015, 16:47:33
    #5
    Hocam yanında birini götür kalktığında başın dönüyor biraz mide bulantısı yaşamadım.Sadece baş dönmesi oluyor.
  • 17-02-2015, 17:00:39
    #6
    #🏆 https://wa.me/seonom
    MoonLive adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Küçücük sey için anestezi almaya gerek yok. Devlette yapmazlar zaten bende istemem.5-10 dakika dayanacaz artık
    Cerrahpaşa anestezi ile yapıyor hocam.Fazla uzun sürmüyor dediğiniz gibi,dayanılıcak artık.
  • 17-02-2015, 17:03:38
    #7
    ZGUNGOR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Cerrahpaşa anestezi ile yapıyor hocam.Fazla uzun sürmüyor dediğiniz gibi,dayanılıcak artık.

    Okmeydanı yapmıyor sordum daha önce.Yapmaması daha iyi zaten küçücük bir işlem için damardan ilaç almaya gerek varmı . 5-10 dakika dayanmak lazım.Devlet hastanesi oldugu için günde 50-60 tane hastaya yapıyorlar alıskınlar artık o bakımdan iyi çocuk oyuncagı geliyordur onlara
  • 22-02-2015, 16:35:18
    #8
    oRumJack adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hiçbir zararı yok yaklasık 10 dakika falan sürüyor sadece kalktıgınızda asırı derecede miğde bulantısı olur baskada bir sorun olmuyor umarım sonuclarınız iyi çıkar şimdiiden geçmiş olsun
    Zararı yokta işlem sırasında insallah bir sorun olmaz.Bu hafta düsünüyorum.Acı filan önemsiz
  • 22-02-2015, 16:39:00
    #9
    Anestezi almaya gerek yok boş yere. En fazla 10-15 dk sürer. İşlem başlamadan önce boğazınıza bi fısfıs sıkarlar boğazınız uyuşur hafif. Yanınızada birisi olursa iyi olur arkadaşlarında dediği gibi bian baş dönmesi kusma gibi bişey olabilir ne olur ne olmaz. Bir zararı olmaz.

    Endeskopiden değilde kolonoskopiden korkun.

    Geçmiş olsun.