• 07-04-2015, 21:24:54
    #19
    SelcukSonmez adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    6 ay önce kbb için endoskobi yapıldı. Işlemden önce fıs fıs sıkılacak, bunun sonucunda burun deliklerinde yanma ve hissizlik olacak. Ağızdan fıs fıs sonucunda hissizlik, kayganlık hissi ve sürekli tüketme ihtiyacı olacak. Işlem kbb ise 5 dk sürmez. Siz nerenize yaptıracaksınız bilmiyorum ama eğer ki kbb ise, doktordan rica edin ses tellerine de baksın.

    Endoskobinin tek negatif yönü, kanın mikrop kapma olasılığı bu nedenle 1 sene kan veremezsiniz.

    Bu arada geçmiş olsun, ne için endoskobi yapılacak?
    Mide için yapacam rahatsızlık.Yaptım zaten 2 ay filan oldu konuyu açtıktan 1 hafta sonra yaptım.Gastrit çikti onuda tedavi olacam daha kötü çıkmadı parçada aldılar oda temiz

    tito adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hocam merhaba konuyu hortlattım biraz fakat bende bu cuma endoskopi ve kolonoskopi olacağım. açıkçası kolonoskopiden tırsıyorum. biraz detaya inermisiniz zor oluyormu bu işlem.
    Kolonoskopi ağızdan girmedigin için daha kolay.Ben kolonoskopinin daha düsügünü oldum .sigmoidoskopi yani 2-3 dakika sürdü bir sey hissetmedim tabi hemen bağırsaklara bakmadılar içine.


    Endoskopide basit yanı rahat ol bir sey olmaz.Önemli olan doktorun iyi olmasıdır
  • 07-04-2015, 21:28:22
    #20
    2 defa devlet hastanesinde oldum. Söylemişlerdir ama yanınızda bir refakatçi istiyorlar, bir de 12 saat bir şey yemeyip içmeyeceksiniz.

    Hortumu görünce de korkmayın
  • 07-04-2015, 21:28:35
    #21
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    MoonLive adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Mide için yapacam rahatsızlık.Yaptım zaten 2 ay filan oldu konuyu açtıktan 1 hafta sonra yaptım.Gastrit çikti onuda tedavi olacam daha kötü çıkmadı parçada aldılar oda temiz



    Kolonoskopi ağızdan girmedigin için daha kolay.Ben kolonoskopinin daha düsügünü oldum .sigmoidoskopi yani 2-3 dakika sürdü bir sey hissetmedim tabi hemen bağırsaklara bakmadılar içine.


    Endoskopide basit yanı rahat ol bir sey olmaz.Önemli olan doktorun iyi olmasıdır
    Gastrit, mide polibi çıkmıştır diye düşünüyorum. Lakin yaş kaç 35 ve üstü mü ki?
  • 07-04-2015, 21:31:59
    #22
    hocam size tek tavsiyem videosunu izlemeyin. ben şalazyon ameliyatı olacaktım ama önceden videosunu izlediğim için ameliyat masasından kalktım yaptırmadım gözümde hala duruyor kist... yapılacak işlemi görmemiş olsam kesin yaptırırdım ama bildiğim için yaptıramadım.
  • 07-04-2015, 21:50:49
    #23
    kolonoskopimi oldunuz?
    alimali1942 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    2 defa devlet hastanesinde oldum. Söylemişlerdir ama yanınızda bir refakatçi istiyorlar, bir de 12 saat bir şey yemeyip içmeyeceksiniz.

    Hortumu görünce de korkmayın
  • 07-04-2015, 22:00:23
    #24
    alimali1942 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    2 defa devlet hastanesinde oldum. Söylemişlerdir ama yanınızda bir refakatçi istiyorlar, bir de 12 saat bir şey yemeyip içmeyeceksiniz.

    Hortumu görünce de korkmayın
    Aynen 12 saat önce bir sey yemiceksen.Refekatci anestezi damar yolu filan yoksa gerek yok. Ben tek başıma gittim 4-5 saat sonrada kumpir yedim .

    Ek olarak bu 12 saat daha çok oldumu daha rahat olur.Ben 20:00 dan sonra bir sey yemedim 13:00 gibi girdim 17-18 saat oldu yani
  • 09-04-2015, 21:49:57
    #25
    Endoskopi oldum, ülserdim. Ağızdan hortum, dahiliye sevketti normalde 1 ay sıra veriyor devlet hastanesi. Gittim, kan tahlilini yaptırdım ertesi güne endoskopi yapıldı. Ağızdan sprey sıktılar anestezi olmadım ilkinde.
  • 10-04-2015, 20:18:22
    #26
    bugün endoskopi ve kolonoskopi oldum. gerçekten gözde büyütüldüğü gibi değil. eğer gerekiyorsa çekinmeden yaptırın. bana zor gelen, kolonoskopi için yapılan diyet ve ilaçları kullanmak büyük sıkıntıydı. çok şükür bu aşamayıda atlattık.
  • 24-02-2016, 17:56:26
    #27
    Atatürk araştırma hastanesinde böğüre böğüre bir hal olmuştu.
    Özel Aksaray hastanesinde anastezi ile oldum. hiçbir şey hatırlamıyorum. Yaptıracaklara hele ki vucüd direnci düşük zayıf arkadaşlara kesinlikle uyuyarak yaptırın. Sonuç olarak PAN GASTRİT çıktı 3 senedir çekiyorum.