kolonoskopimi oldunuz?
alimali1942 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
2 defa devlet hastanesinde oldum. Söylemişlerdir ama yanınızda bir refakatçi istiyorlar, bir de 12 saat bir şey yemeyip içmeyeceksiniz.

Hortumu görünce de korkmayın