Konu
Endoskopi olan varmı daha önce ?
09-04-2015, 21:49:57
#25
alimali1942
Endoskopi oldum, ülserdim. Ağızdan hortum, dahiliye sevketti normalde 1 ay sıra veriyor devlet hastanesi. Gittim, kan tahlilini yaptırdım ertesi güne endoskopi yapıldı. Ağızdan sprey sıktılar anestezi olmadım ilkinde.