Mide için yapacam rahatsızlık.Yaptım zaten 2 ay filan oldu konuyu açtıktan 1 hafta sonra yaptım.Gastrit çikti onuda tedavi olacam daha kötü çıkmadı parçada aldılar oda temiz
Kolonoskopi ağızdan girmedigin için daha kolay.Ben kolonoskopinin daha düsügünü oldum .sigmoidoskopi yani 2-3 dakika sürdü bir sey hissetmedim tabi hemen bağırsaklara bakmadılar içine.
Endoskopide basit yanı rahat ol bir sey olmaz.Önemli olan doktorun iyi olmasıdır
Gastrit, mide polibi çıkmıştır diye düşünüyorum. Lakin yaş kaç 35 ve üstü mü ki?