2 defa devlet hastanesinde oldum. Söylemişlerdir ama yanınızda bir refakatçi istiyorlar, bir de 12 saat bir şey yemeyip içmeyeceksiniz.
Hortumu görünce de korkmayın
Aynen 12 saat önce bir sey yemiceksen.Refekatci anestezi damar yolu filan yoksa gerek yok. Ben tek başıma gittim 4-5 saat sonrada kumpir yedim

.
Ek olarak bu 12 saat daha çok oldumu daha rahat olur.Ben 20:00 dan sonra bir sey yemedim 13:00 gibi girdim 17-18 saat oldu yani