Endoskopi olan varmı daha önce ?
29
●2.312
- 25-02-2016, 12:15:05Daha önceden 2 kere oldum. anastesi olmadım.MoonLive adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
1. si 3-4 dk ya yakın sürdü ama o 3-4 dk yarım saat gibi gelmişti. hayattan soğuttu.
2. si 30-40 saniye kadar sürdü ben uzun sürecek diye odakladıgım için zaman nasıl geçti anlamadım
sonuç olarak seneler sonra mide rahatsızlığı tekrar etti ancak endoskopiye girmemek için gitmedim hastaneye
- 25-02-2016, 12:24:08Ben GATA da girdim endoskopiye. agızdan bısey sıktılar bogazıma , yarım metre kameralı bısey uzattılar bı parca aldılar. hıssetmedım ama o yarım mt uzunlugundakı aracın bogazıma soktugunu gorunce kusmasamda (zaten ac gıdıyon) öğürmekten kendimi alamadım.
