MoonLive adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Haftaya devlet hastanesinden iyi bir doktor endoskopi yapacak tabi ilk defa. Zararı vs varmıdır acaba yani işlem sırasında bir seyler olurmu ? ve işlem kaç dakika sürüyor ? tek başıma gitmeyi düsünüyorum . Siz oldusanız yanınızda kimse varmıdı ? anestesiz vs olacak zaten .
Daha önceden 2 kere oldum. anastesi olmadım.

1. si 3-4 dk ya yakın sürdü ama o 3-4 dk yarım saat gibi gelmişti. hayattan soğuttu.

2. si 30-40 saniye kadar sürdü ben uzun sürecek diye odakladıgım için zaman nasıl geçti anlamadım

sonuç olarak seneler sonra mide rahatsızlığı tekrar etti ancak endoskopiye girmemek için gitmedim hastaneye