Geçmiş olsun hocam.Kısa bir süre içerisinde bende yaptıracağım.Geçen ay valideye yaptırmıştık fakat o anestezi ile olmuştu.Mutlaka yanınızda birisi olsun hocam,zararı olmaz yararı olur.
Anestezi olmadan zor bir işlem olduğunu iletmişlerdi.Hortumun salınması vs.
İnşallah sorunsuz atlatırsınız.
Küçücük sey için anestezi almaya gerek yok. Devlette yapmazlar zaten bende istemem.5-10 dakika dayanacaz artık