Geçmiş olsun hocam.Kısa bir süre içerisinde bende yaptıracağım.Geçen ay valideye yaptırmıştık fakat o anestezi ile olmuştu.Yanınızda birisinin olmasında zarar olmaz fayda olur hocam.

İnşallah sorunsuz atlatırsınız.