Haftaya devlet hastanesinden iyi bir doktor endoskopi yapacak tabi ilk defa. Zararı vs varmıdır acaba yani işlem sırasında bir seyler olurmu ? ve işlem kaç dakika sürüyor ? tek başıma gitmeyi düsünüyorum . Siz oldusanız yanınızda kimse varmıdı ? anestesiz vs olacak zaten .