hiçbir zararı yok yaklasık 10 dakika falan sürüyor sadece kalktıgınızda asırı derecede miğde bulantısı olur baskada bir sorun olmuyor umarım sonuclarınız iyi çıkar şimdiiden geçmiş olsun
Zararı yokta işlem sırasında insallah bir sorun olmaz.Bu hafta düsünüyorum.Acı filan önemsiz