Anestezi almaya gerek yok boş yere. En fazla 10-15 dk sürer. İşlem başlamadan önce boğazınıza bi fısfıs sıkarlar boğazınız uyuşur hafif. Yanınızada birisi olursa iyi olur arkadaşlarında dediği gibi bian baş dönmesi kusma gibi bişey olabilir ne olur ne olmaz. Bir zararı olmaz.

Endeskopiden değilde kolonoskopiden korkun.

Geçmiş olsun.