ZGUNGOR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Cerrahpaşa anestezi ile yapıyor hocam.Fazla uzun sürmüyor dediğiniz gibi,dayanılıcak artık.

Okmeydanı yapmıyor sordum daha önce.Yapmaması daha iyi zaten küçücük bir işlem için damardan ilaç almaya gerek varmı . 5-10 dakika dayanmak lazım.Devlet hastanesi oldugu için günde 50-60 tane hastaya yapıyorlar alıskınlar artık o bakımdan iyi çocuk oyuncagı geliyordur onlara