• 09-12-2014, 00:47:05
    #1
    Merhaba boyum
    1.80 askerde ne olurum daha 2 yıl var gerçi 1.80 ide geçerim
    ayak numaram 42
    tip şeklim : Minyon
    zayıfım şuanki kilom 60 18 yaşındayım
    tip : yakışıklı diyolar ama bilmiyorum kendimi beğenmiş olmak istemem öyledirim genelde öyle diyolar hatta fb.com/ufuk.temur34 inceleyebilirsiniz resimlerimi

    herneyse bugün oturuyoduk konu askerlik anılarına açıldı anlatıyo dayılarım
    geldik bana ben dedim 2 senem kaldı askerliğe biri çıktı seni almazlar askerliğe dedi kafama takıldı neden almasınlar neyim var dedim ?
    gözün uzağı görmüyo ya o yüzden

    göz konusuna gelirsen ben 3 yaşımdan beri gözlük takıyorum normalde ama 1.5 sene falan oldu çıkardım takmıyorum daha sebebi 1.5 seneden daha eski senelerde 3 sene önce diyelim çıkarınca belirli bi süre sonra gözüm ağrıyodu bakarken bida takıyodum mecbur ama 1.5 senedir takmıyorum hiç gözüm ağrımıyor en son yine geçen sene gitmiştim galiba yada 1.5 sene önce göz için en son göz numaram 2 miydi neydi sol yada sağ gözümde bozukluk olması lazım

    o günden sonra 1 2 ay işte lens taktım ondan sonra hiç ne lens ne gözlük taktım normal görüyorum sadece mesela tv izlerken bazen dizi ismi yeni bölüm v.s yazar ya yazıyı görüyorum ama tam okuyamıyorum hafif bulanıklık oluyo ama anlayabiliyorum genelde ne yazdını

    birde gözümü şaşı yapınca netleşiyo veya elimde dürbün gibi yapınca

    yakını görüyorumda uzağı göremiyorum kısaca ama gözlüksüz 7/24 pc başındayım hiç gözüm ağrımıyo alışkanlık heralde 10 yılın verdiği tecrübe
    ( 10 yıldır bilgisayar bağımlısıyım )

    herneyse ne çok uzattım yaw uzun lafın kısası : çok net görüyorum mesela camdan dışarı baksam 10 metre ilerdeki kuleyi veya binayı net görebilriim HD kalitede
    gözlük takınca FULL HD oluyo tabi

    tek sorunum uzaktaki yazıları okuyamıyorum geri kalan herşey normal pek fark yok gözlük takmışım takmamışım sizce askere alırlar mı beni sakat falan gösterip almazlar dedi biri biraz moralim bozuldu ben Askerlik Yapmak İstiyorum :'(
  • 09-12-2014, 00:49:51
    #2
    aynı sorun bende de var. miyopum. lens kullanıyorum. ocakta gidicem şubeye. haberdar ederim

    --R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 00:49:51 -->-> Daha önceki mesaj 00:49:21 --

    bu arada yakışıklı değilsin
  • 09-12-2014, 00:52:51
    #3
    mutluolmakicin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    aynı sorun bende de var. miyopum. lens kullanıyorum. ocakta gidicem şubeye. haberdar ederim

    --R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 00:49:51 -->-> Daha önceki mesaj 00:49:21 --

    bu arada yakışıklı değilsin
    ahaha bu arada yakışıklı değilsin e güldüm her insan dürüst olmaz teşekkür ederim açık açık söylediğiniz için hoşuma gitti
    arkadaşlar sizde dürüst olun bu arkadaş gibi bu tür şeylere takıp üzülmem neden tipsizim v.s diyip yani açık açık söyleyebilirsiniz
  • 09-12-2014, 00:55:14
    #4
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Merhaba, boy ve kilo'nun "askerde ne olacağım?" sorusuna kimsenin cevabı yoktur büyük ihtimal, eğer çok büyük bir torpilin yoksa, ankara'dan tuşa basılır, kısmetine neresi çıkarsa oraya gidersin. Boyuna göre, kilon biraz düşük fakat askerlik yapmana engel teşkil etmiyor bana göre. Onun haricinde, görme olayına gelirsek. Benim acemi birliğinde bir arkadaşım %30 görme problemi vardı. Çürük aldı, ve askerliği orada bitti.(%30'luk oran hatırladığım kadarıyla, yanlış hatırlıyor da olabilirim.) Fakat bu tür olaylar senin söylemin ile ortaya çıkıyor bildiğim kadarı ile. Yani acemi birliğine gittin ve şikayette bulun, gözlerimden rahatsızım şeklinde, yetkililer seni önce askeri hastaneye yönlendiriyor, ciddiyetine göre de sonuç alıyorsun. Gerçekten çok ciddi görme problemin varsa, heyet falan toplanıyor bir sonuç çıkıyor, devam ediyorsun veya gidiyorsun. Fakat anlattığın şeylere göre, bir problem gözükmüyor gibi
  • 09-12-2014, 01:00:09
    #5
    MSIL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaba, boy ve kilo'nun "askerde ne olacağım?" sorusuna kimsenin cevabı yoktur büyük ihtimal, eğer çok büyük bir torpilin yoksa, ankara'dan tuşa basılır, kısmetine neresi çıkarsa oraya gidersin. Boyuna göre, kilon biraz düşük fakat askerlik yapmana engel teşkil etmiyor bana göre. Onun haricinde, görme olayına gelirsek. Benim acemi birliğinde bir arkadaşım %30 görme problemi vardı. Çürük aldı, ve askerliği orada bitti.(%30'luk oran hatırladığım kadarıyla, yanlış hatırlıyor da olabilirim.) Fakat bu tür olaylar senin söylemin ile ortaya çıkıyor bildiğim kadarı ile. Yani acemi birliğine gittin ve şikayette bulun, gözlerimden rahatsızım şeklinde, yetkililer seni önce askeri hastaneye yönlendiriyor, ciddiyetine göre de sonuç alıyorsun. Gerçekten çok ciddi görme problemin varsa, heyet falan toplanıyor bir sonuç çıkıyor, devam ediyorsun veya gidiyorsun. Fakat anlattığın şeylere göre, bir problem gözükmüyor gibi
    çok büyük bir problemim yok sadece uzaktaki yazıları okuyamama var
    bi ara doktor bana yazıları okutuyor oturtmuş tek gözle ufak yazıyı bile söylüyorum çoğu doğru çıkıyor babamdaki niyet neyse
    içinden demiş ki o an : a*k çocuğu ezberlemiş hepsini
    yani yanlışlarımda oluyo ama her muayneye gittiğimde numaram düşüyor sürekli ama bakalım 1.5 sene oldu gitmeyeli gözlük takmayalı yükselmiş de olabilir
  • 09-12-2014, 01:22:11
    #6
    Alırlar, adam gibi gider adam gibi gelirsin..

    Memoş değil MEHMETCİK olman dileğiyle kardeşim.
  • 09-12-2014, 01:23:47
    #7
    DevilTown adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    çok büyük bir problemim yok sadece uzaktaki yazıları okuyamama var
    bi ara doktor bana yazıları okutuyor oturtmuş tek gözle ufak yazıyı bile söylüyorum çoğu doğru çıkıyor babamdaki niyet neyse
    içinden demiş ki o an : a*k çocuğu ezberlemiş hepsini
    yani yanlışlarımda oluyo ama her muayneye gittiğimde numaram düşüyor sürekli ama bakalım 1.5 sene oldu gitmeyeli gözlük takmayalı yükselmiş de olabilir
    numaran kaç?
  • 09-12-2014, 01:27:53
    #8
    ^FB-DeViL^ adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Alırlar, adam gibi gider adam gibi gelirsin..

    Memoş değil MEHMETCİK olman dileğiyle kardeşim.
    Hay Ağzına sağlık böyle cevaplar bekliyorum "alırlar"
    Sevindim Şimdi


    mutluolmakicin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    numaran kaç?
    2ydi en son işte ama 0,2 mi 2,0 mı bilmiyorum
  • 09-12-2014, 01:28:11
    #9
    DevilTown adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaba boyum

    1.80 askerde ne olurum daha 2 yıl var gerçi 1.80 ide geçerim

    ayak numaram 42

    tip şeklim : Minyon

    zayıfım şuanki kilom 60 18 yaşındayım

    tip : yakışıklı diyolar ama bilmiyorum kendimi beğenmiş olmak istemem öyledirim genelde öyle diyolar hatta fb.com/ufuk.temur34 inceleyebilirsiniz resimlerimi



    herneyse bugün oturuyoduk konu askerlik anılarına açıldı anlatıyo dayılarım

    geldik bana ben dedim 2 senem kaldı askerliğe biri çıktı seni almazlar askerliğe dedi kafama takıldı neden almasınlar neyim var dedim ?

    gözün uzağı görmüyo ya o yüzden



    göz konusuna gelirsen ben 3 yaşımdan beri gözlük takıyorum normalde ama 1.5 sene falan oldu çıkardım takmıyorum daha sebebi 1.5 seneden daha eski senelerde 3 sene önce diyelim çıkarınca belirli bi süre sonra gözüm ağrıyodu bakarken bida takıyodum mecbur ama 1.5 senedir takmıyorum hiç gözüm ağrımıyor en son yine geçen sene gitmiştim galiba yada 1.5 sene önce göz için en son göz numaram 2 miydi neydi sol yada sağ gözümde bozukluk olması lazım



    o günden sonra 1 2 ay işte lens taktım ondan sonra hiç ne lens ne gözlük taktım normal görüyorum sadece mesela tv izlerken bazen dizi ismi yeni bölüm v.s yazar ya yazıyı görüyorum ama tam okuyamıyorum hafif bulanıklık oluyo ama anlayabiliyorum genelde ne yazdını



    birde gözümü şaşı yapınca netleşiyo veya elimde dürbün gibi yapınca



    yakını görüyorumda uzağı göremiyorum kısaca ama gözlüksüz 7/24 pc başındayım hiç gözüm ağrımıyo alışkanlık heralde 10 yılın verdiği tecrübe

    ( 10 yıldır bilgisayar bağımlısıyım )



    herneyse ne çok uzattım yaw uzun lafın kısası : çok net görüyorum mesela camdan dışarı baksam 10 metre ilerdeki kuleyi veya binayı net görebilriim HD kalitede

    gözlük takınca FULL HD oluyo tabi



    tek sorunum uzaktaki yazıları okuyamıyorum geri kalan herşey normal pek fark yok gözlük takmışım takmamışım sizce askere alırlar mı beni sakat falan gösterip almazlar dedi biri biraz moralim bozuldu ben Askerlik Yapmak İstiyorum :'(

    Merak etme alırlar beni komando olamaz raporuyla komando birliğine aldılar spor yapamaz raporuyla en ağır sporları yaptırdılar günde en az sekiz saat ki onaltı saat bile nöbet tuttuğumu bilirim sonunda sakat bırakıp sivil hayatta başarılar diyip yolladılar hiç dert etme yaptırırlar sen istesende istemesense yaptırırlar yani


    Düdüklü tencereden yazdım idare ediverin...