Merhaba, boy ve kilo'nun "askerde ne olacağım?" sorusuna kimsenin cevabı yoktur büyük ihtimal, eğer çok büyük bir torpilin yoksa, ankara'dan tuşa basılır, kısmetine neresi çıkarsa oraya gidersin. Boyuna göre, kilon biraz düşük fakat askerlik yapmana engel teşkil etmiyor bana göre. Onun haricinde, görme olayına gelirsek. Benim acemi birliğinde bir arkadaşım %30 görme problemi vardı. Çürük aldı, ve askerliği orada bitti.(%30'luk oran hatırladığım kadarıyla, yanlış hatırlıyor da olabilirim.) Fakat bu tür olaylar senin söylemin ile ortaya çıkıyor bildiğim kadarı ile. Yani acemi birliğine gittin ve şikayette bulun, gözlerimden rahatsızım şeklinde, yetkililer seni önce askeri hastaneye yönlendiriyor, ciddiyetine göre de sonuç alıyorsun. Gerçekten çok ciddi görme problemin varsa, heyet falan toplanıyor bir sonuç çıkıyor, devam ediyorsun veya gidiyorsun. Fakat anlattığın şeylere göre, bir problem gözükmüyor gibi