mutluolmakicin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
aynı sorun bende de var. miyopum. lens kullanıyorum. ocakta gidicem şubeye. haberdar ederim

--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 00:49:51 -->-> Daha önceki mesaj 00:49:21 --

bu arada yakışıklı değilsin
ahaha bu arada yakışıklı değilsin e güldüm her insan dürüst olmaz teşekkür ederim açık açık söylediğiniz için hoşuma gitti
arkadaşlar sizde dürüst olun bu arkadaş gibi bu tür şeylere takıp üzülmem neden tipsizim v.s diyip yani açık açık söyleyebilirsiniz