Merhaba boyum
1.80 askerde ne olurum daha 2 yıl var gerçi 1.80 ide geçerim

ayak numaram 42
tip şeklim

: Minyon
zayıfım şuanki kilom 60 18 yaşındayım

tip : yakışıklı diyolar

ama bilmiyorum kendimi beğenmiş olmak istemem öyledirim genelde öyle diyolar hatta fb.com/ufuk.temur34 inceleyebilirsiniz resimlerimi
herneyse bugün oturuyoduk konu askerlik anılarına açıldı anlatıyo dayılarım
geldik bana ben dedim 2 senem kaldı askerliğe biri çıktı seni almazlar askerliğe dedi kafama takıldı neden almasınlar neyim var dedim ?
gözün uzağı görmüyo ya o yüzden
göz konusuna gelirsen ben 3 yaşımdan beri gözlük takıyorum normalde ama 1.5 sene falan oldu çıkardım takmıyorum daha sebebi 1.5 seneden daha eski senelerde 3 sene önce diyelim çıkarınca belirli bi süre sonra gözüm ağrıyodu bakarken bida takıyodum mecbur ama 1.5 senedir takmıyorum hiç gözüm ağrımıyor en son yine geçen sene gitmiştim galiba yada 1.5 sene önce göz için en son göz numaram 2 miydi neydi sol yada sağ gözümde bozukluk olması lazım
o günden sonra 1 2 ay işte lens taktım ondan sonra hiç ne lens ne gözlük taktım normal görüyorum sadece mesela tv izlerken bazen dizi ismi yeni bölüm v.s yazar ya yazıyı görüyorum ama tam okuyamıyorum hafif bulanıklık oluyo ama anlayabiliyorum genelde ne yazdını
birde gözümü şaşı yapınca netleşiyo

veya elimde dürbün gibi yapınca
yakını görüyorumda uzağı göremiyorum kısaca ama gözlüksüz 7/24 pc başındayım hiç gözüm ağrımıyo alışkanlık heralde 10 yılın verdiği tecrübe

( 10 yıldır bilgisayar bağımlısıyım )
herneyse ne çok uzattım yaw uzun lafın kısası : çok net görüyorum mesela camdan dışarı baksam 10 metre ilerdeki kuleyi veya binayı net görebilriim HD kalitede
gözlük takınca FULL HD oluyo tabi
tek sorunum uzaktaki yazıları okuyamıyorum geri kalan herşey normal pek fark yok gözlük takmışım takmamışım sizce askere alırlar mı beni sakat falan gösterip almazlar dedi biri biraz moralim bozuldu ben Askerlik Yapmak İstiyorum :'(