• 09-12-2014, 10:48:19
    #28
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Benimde gözüm bozuk azcık uzagı bile göremiyorum,göz tansıyonuda var... ama askerde komando idim
  • 09-12-2014, 10:59:49
    #29
    Askerlik güzel seydir, ne oldugunu anliyorsun. Sabah erken uyanmayi, gece uyuyamamayi anliyorsun. Büyüklerine saygili olmayi kücüklerine örnek olmayi anliyorsun. Korkunu yeniyorsun. Hic silah sesi duymayan birisi, Bir gün geliyor ki 30 tane g3 ün bir anda ateslendiginide cikan sesin ne kadar korkunc oldugunu anliyorsun ve atislar bitince ayagi kalktiginda güven geliyor icine. En önemliside Hasreti sevgiyi özlemi cok iyi anliyorsun. Vatan sevgisini aliyorsun vatanin degerini anliyrosun. Askerlik iyidir. Gözün de sorun olsun önemli degil bir masaya oturturlar ama yinede yaptirirlar askerligi.
  • 09-12-2014, 11:04:45
    #30
    Üyeliği durduruldu
    benim zamanında bildiğin dedem yaşında adam vardı.
    neler alınıyor seni niye almasınlar.
  • 09-12-2014, 11:11:57
    #31
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Hiç merak etme kardeşim, seni paşa paşa askere alırlar... Zaten seni muayene eden kişi sağlam mısın diye soruyor, yani seni detaylı bir şekilde kontrol etmiyorlar.

    Bu arada resimlerini de ekle yakışıklı olup olmadığını oylamaya alalım
  • 09-12-2014, 11:17:09
    #32
    Keşke bu tip muhabbetine hiç girmeseydin direk sorundan devam etseydin.

    Hâlâ da tip ile ilgili eleştiri istiyorsun çok acayip
  • 09-12-2014, 11:22:09
    #33
    firat7278 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hiç merak etme kardeşim, seni paşa paşa askere alırlar... Zaten seni muayene eden kişi sağlam mısın diye soruyor, yani seni detaylı bir şekilde kontrol etmiyorlar.

    Bu arada resimlerini de ekle yakışıklı olup olmadığını oylamaya alalım
    iyi ya hocam benim istediğimde bu zaten

    Resimlerimden bazıları :


    Bunu Gece 04:30 gibi çekmiştim biraz uykuluydum doğal ev halim











    Yetermi hocam
    Bir Ton Daha Varda
  • 09-12-2014, 11:23:13
    #34
    2 yıl sonra aç konuyu
  • 09-12-2014, 11:24:10
    #35
    Alirlar

    send from telefon
  • 09-12-2014, 11:24:51
    #36
    ErdeM adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Keşke bu tip muhabbetine hiç girmeseydin direk sorundan devam etseydin.

    Hâlâ da tip ile ilgili eleştiri istiyorsun çok acayip
    hala derken hocam askerde yakışıklı olanları komando subay v.s yapıyolarmış o yüzden yazdım onu