Askerlik güzel seydir, ne oldugunu anliyorsun. Sabah erken uyanmayi, gece uyuyamamayi anliyorsun. Büyüklerine saygili olmayi kücüklerine örnek olmayi anliyorsun. Korkunu yeniyorsun. Hic silah sesi duymayan birisi, Bir gün geliyor ki 30 tane g3 ün bir anda ateslendiginide cikan sesin ne kadar korkunc oldugunu anliyorsun ve atislar bitince ayagi kalktiginda güven geliyor icine. En önemliside Hasreti sevgiyi özlemi cok iyi anliyorsun. Vatan sevgisini aliyorsun vatanin degerini anliyrosun. Askerlik iyidir. Gözün de sorun olsun önemli degil bir masaya oturturlar ama yinede yaptirirlar askerligi.