DevilTown adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Beni Askere Alırlar mı
53
●6.503
- 09-12-2014, 08:46:49Kardeşim yaşın daha 18, askerliğine daha çok var. Tahminimce lisedesin. Önce liseni bitir. Sonra ki ilk hedefin üniversite olsun. 4 Sene de üniversiten sürse yani önünde en az 4-5 sene var askerlik için. Bu sürede derecen küçülebilir,lazerle çizdirip tedavi olabilirsin kim bilir. Bunları düşünmen için daha erken
- 09-12-2014, 08:49:362012 başlarında bıraktım liseyiBaris13 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
lise terk istek var içimde o yüzden paylaştım Asker Olmak İstiyorum ek olarak 13 yaşımda doktor anneme 20 yaşına kadar tamamen iyileşir gözü demişti iyileşmezse hep gözlük takıcak demiş 
belli olmaz hocam belki askere gitmeden iyi olur belkide devam eder
- 09-12-2014, 08:51:35Açıktan bitir liseni, hiç olmadı 2 sene de üniversite oku. Teklif var ısrar yok,sonra babalar gibi yaparsın askerliğiniDevilTown adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 09-12-2014, 09:03:07çok kişi diyor bu açıktan işinide istek olmadıktan sonra olmuyoBaris13 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

isteğim olsa şimdi gider açığa yazılırım ama istek yok
hocam öyle olsa şuan gözlüksüz göremezdim kavanoz gibi gözlük takmam gerekirdi benim 2 gözüm değil 1 gözüm bozuk biliyorum sol gözüm olması lazım sağ sağlam zatenkayra_tic adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
sol da 2 mi neydi
- 09-12-2014, 09:50:37O Zaman sıkıntı yokBlogizma adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 09-12-2014, 10:42:02Üyeliği durdurulduDeğerli hocam bende askerde refüze olmak için çok uğraştım gözümden ama yapmadılar

uzağı göremiyorsanız en fazla komando olamazsınız başkası sorun değil

