• 09-12-2014, 08:46:49
    #19
    DevilTown adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaba boyum
    1.80 askerde ne olurum daha 2 yıl var gerçi 1.80 ide geçerim
    ayak numaram 42
    tip şeklim : Minyon
    zayıfım şuanki kilom 60 18 yaşındayım
    tip : yakışıklı diyolar ama bilmiyorum kendimi beğenmiş olmak istemem öyledirim genelde öyle diyolar hatta fb.com/ufuk.temur34 inceleyebilirsiniz resimlerimi

    herneyse bugün oturuyoduk konu askerlik anılarına açıldı anlatıyo dayılarım
    geldik bana ben dedim 2 senem kaldı askerliğe biri çıktı seni almazlar askerliğe dedi kafama takıldı neden almasınlar neyim var dedim ?
    gözün uzağı görmüyo ya o yüzden

    göz konusuna gelirsen ben 3 yaşımdan beri gözlük takıyorum normalde ama 1.5 sene falan oldu çıkardım takmıyorum daha sebebi 1.5 seneden daha eski senelerde 3 sene önce diyelim çıkarınca belirli bi süre sonra gözüm ağrıyodu bakarken bida takıyodum mecbur ama 1.5 senedir takmıyorum hiç gözüm ağrımıyor en son yine geçen sene gitmiştim galiba yada 1.5 sene önce göz için en son göz numaram 2 miydi neydi sol yada sağ gözümde bozukluk olması lazım

    o günden sonra 1 2 ay işte lens taktım ondan sonra hiç ne lens ne gözlük taktım normal görüyorum sadece mesela tv izlerken bazen dizi ismi yeni bölüm v.s yazar ya yazıyı görüyorum ama tam okuyamıyorum hafif bulanıklık oluyo ama anlayabiliyorum genelde ne yazdını

    birde gözümü şaşı yapınca netleşiyo veya elimde dürbün gibi yapınca

    yakını görüyorumda uzağı göremiyorum kısaca ama gözlüksüz 7/24 pc başındayım hiç gözüm ağrımıyo alışkanlık heralde 10 yılın verdiği tecrübe
    ( 10 yıldır bilgisayar bağımlısıyım )

    herneyse ne çok uzattım yaw uzun lafın kısası : çok net görüyorum mesela camdan dışarı baksam 10 metre ilerdeki kuleyi veya binayı net görebilriim HD kalitede
    gözlük takınca FULL HD oluyo tabi

    tek sorunum uzaktaki yazıları okuyamıyorum geri kalan herşey normal pek fark yok gözlük takmışım takmamışım sizce askere alırlar mı beni sakat falan gösterip almazlar dedi biri biraz moralim bozuldu ben Askerlik Yapmak İstiyorum :'(
    Kardeşim yaşın daha 18, askerliğine daha çok var. Tahminimce lisedesin. Önce liseni bitir. Sonra ki ilk hedefin üniversite olsun. 4 Sene de üniversiten sürse yani önünde en az 4-5 sene var askerlik için. Bu sürede derecen küçülebilir,lazerle çizdirip tedavi olabilirsin kim bilir. Bunları düşünmen için daha erken
  • 09-12-2014, 08:49:36
    #20
    Baris13 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kardeşim yaşın daha 18, askerliğine daha çok var. Tahminimce lisedesin. Önce liseni bitir. Sonra ki ilk hedefin üniversite olsun. 4 Sene de üniversiten sürse yani önünde en az 4-5 sene var askerlik için. Bu sürede derecen küçülebilir,lazerle çizdirip tedavi olabilirsin kim bilir. Bunları düşünmen için daha erken
    2012 başlarında bıraktım liseyi lise terk istek var içimde o yüzden paylaştım Asker Olmak İstiyorum ek olarak 13 yaşımda doktor anneme 20 yaşına kadar tamamen iyileşir gözü demişti iyileşmezse hep gözlük takıcak demiş
    belli olmaz hocam belki askere gitmeden iyi olur belkide devam eder
  • 09-12-2014, 08:51:35
    #21
    DevilTown adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    2012 başlarında bıraktım liseyi lise terk istek var içimde o yüzden paylaştım Asker Olmak İstiyorum
    Açıktan bitir liseni, hiç olmadı 2 sene de üniversite oku. Teklif var ısrar yok,sonra babalar gibi yaparsın askerliğini
  • 09-12-2014, 08:52:33
    #22
    İki gözün toplam bozukluğu 12 dereceyi geçerse muaf oluyorsunuz diye biliyorum
  • 09-12-2014, 09:03:07
    #23
    Baris13 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Açıktan bitir liseni, hiç olmadı 2 sene de üniversite oku. Teklif var ısrar yok,sonra babalar gibi yaparsın askerliğini
    çok kişi diyor bu açıktan işinide istek olmadıktan sonra olmuyo
    isteğim olsa şimdi gider açığa yazılırım ama istek yok
    kayra_tic adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İki gözün toplam bozukluğu 12 dereceyi geçerse muaf oluyorsunuz diye biliyorum
    hocam öyle olsa şuan gözlüksüz göremezdim kavanoz gibi gözlük takmam gerekirdi benim 2 gözüm değil 1 gözüm bozuk biliyorum sol gözüm olması lazım sağ sağlam zaten sol da 2 mi neydi
  • 09-12-2014, 09:16:28
    #24
    Gitmek isteyen herkesi askere alan bir orduya sahibiz. Herkesten kastım ufak tefek rahatsızlıkları olanlar dahil. Gece körü olan bir arkadaşımız vardı aynı karakoldaydık normal askerdi. İçinden geliyorsa o gözün görür merak etme sen bile şaşarsın
  • 09-12-2014, 09:50:37
    #25
    Blogizma adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Gitmek isteyen herkesi askere alan bir orduya sahibiz. Herkesten kastım ufak tefek rahatsızlıkları olanlar dahil. Gece körü olan bir arkadaşımız vardı aynı karakoldaydık normal askerdi. İçinden geliyorsa o gözün görür merak etme sen bile şaşarsın
    O Zaman sıkıntı yok
  • 09-12-2014, 10:20:56
    #26
    Üyeliği durduruldu
    liseyi bitirmemişin , bitirmek içinde isteğim yok diyorsun.
    vatana millete hayırlı olmak istiyorsan önce okulunu bitir.
    Askerlik yaparsan adam olmuyorsun , okursan adam oluyorsun
  • 09-12-2014, 10:42:02
    #27
    Üyeliği durduruldu
    Değerli hocam bende askerde refüze olmak için çok uğraştım gözümden ama yapmadılar
    uzağı göremiyorsanız en fazla komando olamazsınız başkası sorun değil