DevilTown adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
2012 başlarında bıraktım liseyi lise terk istek var içimde o yüzden paylaştım Asker Olmak İstiyorum
Açıktan bitir liseni, hiç olmadı 2 sene de üniversite oku. Teklif var ısrar yok,sonra babalar gibi yaparsın askerliğini