Açıktan bitir liseni, hiç olmadı 2 sene de üniversite oku. Teklif var ısrar yok,sonra babalar gibi yaparsın askerliğini
çok kişi diyor bu açıktan işinide istek olmadıktan sonra olmuyo

isteğim olsa şimdi gider açığa yazılırım ama istek yok
İki gözün toplam bozukluğu 12 dereceyi geçerse muaf oluyorsunuz diye biliyorum
hocam öyle olsa şuan gözlüksüz göremezdim kavanoz gibi gözlük takmam gerekirdi benim 2 gözüm değil 1 gözüm bozuk biliyorum sol gözüm olması lazım sağ sağlam zaten

sol da 2 mi neydi