Baris13 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Kardeşim yaşın daha 18, askerliğine daha çok var. Tahminimce lisedesin. Önce liseni bitir. Sonra ki ilk hedefin üniversite olsun. 4 Sene de üniversiten sürse yani önünde en az 4-5 sene var askerlik için. Bu sürede derecen küçülebilir,lazerle çizdirip tedavi olabilirsin kim bilir. Bunları düşünmen için daha erken
2012 başlarında bıraktım liseyi lise terk istek var içimde o yüzden paylaştım Asker Olmak İstiyorum ek olarak 13 yaşımda doktor anneme 20 yaşına kadar tamamen iyileşir gözü demişti iyileşmezse hep gözlük takıcak demiş
belli olmaz hocam belki askere gitmeden iyi olur belkide devam eder