• 09-12-2014, 11:25:30
    #37
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    DevilTown adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    iyi ya hocam benim istediğimde bu zaten

    Resimlerimden bazıları :


    Bunu Gece 04:30 gibi çekmiştim biraz uykuluydum doğal ev halim











    Yetermi hocam
    Bir Ton Daha Varda
    Kardeşim yakışıklısın 10 üzerinden 10 veriyorum
  • 09-12-2014, 11:33:34
    #38
    facebookum adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    2 yıl sonra aç konuyu
    hocam zaten seneye muayne olacam
    2 sene sonra askerdeyken açsam ne anladık erkenden açtık işte
    firat7278 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kardeşim yakışıklısın 10 üzerinden 10 veriyorum
    hocam tip kısmını ben askerde yakışıklı olanları subay veya komandomu ne yapıyolarmış gerçi komando ve subayın işi ne onuda bilmiyorum ya
    ne yaparlar beni bilginiz vardır 34 yaşındasınız hocam
    chnyrdkl adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Alirlar

    send from telefon
    Teşekkürler hocam yorumunuz için bu tür yorumları gördükçe mutlu oluyorum
    dogaatac adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    liseyi bitirmemişin , bitirmek içinde isteğim yok diyorsun.
    vatana millete hayırlı olmak istiyorsan önce okulunu bitir.
    Askerlik yaparsan adam olmuyorsun , okursan adam oluyorsun
    Maalesef Okuma İsteği Yok Hocam
    kirsehirli adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Değerli hocam bende askerde refüze olmak için çok uğraştım gözümden ama yapmadılar
    uzağı göremiyorsanız en fazla komando olamazsınız başkası sorun değil
    Teşekkürler hocam değerli yorumunuz için
    SerhattB adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Benimde gözüm bozuk azcık uzagı bile göremiyorum,göz tansıyonuda var... ama askerde komando idim
    hmm iyiymiş hocam komando güzel bişi heralde
    Tufan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Askerlik güzel seydir, ne oldugunu anliyorsun. Sabah erken uyanmayi, gece uyuyamamayi anliyorsun. Büyüklerine saygili olmayi kücüklerine örnek olmayi anliyorsun. Korkunu yeniyorsun. Hic silah sesi duymayan birisi, Bir gün geliyor ki 30 tane g3 ün bir anda ateslendiginide cikan sesin ne kadar korkunc oldugunu anliyorsun ve atislar bitince ayagi kalktiginda güven geliyor icine. En önemliside Hasreti sevgiyi özlemi cok iyi anliyorsun. Vatan sevgisini aliyorsun vatanin degerini anliyrosun. Askerlik iyidir. Gözün de sorun olsun önemli degil bir masaya oturturlar ama yinede yaptirirlar askerligi.
    gece zaten uyumuyorumda hatta dünden bugüne hiç uyumadım
    ben masaya oturmak istemiyorum adam gibi askerlik yapmak istiyorum hocam teşekkürler yorumunuz için çok güzel özetlediniz yüzü gülümsüyo insanın bunun gibi yorumları okuyunca
    Toprak35 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    benim zamanında bildiğin dedem yaşında adam vardı.
    neler alınıyor seni niye almasınlar.
    ozaman sorun yok benim için desenize
    teşekkürler yorumunuz için
  • 09-12-2014, 11:34:56
    #39
    tiple ilgisi yok bu olayın bosa o konuya takılma nereye gidecegin önemli doguya gidersen yapcakların bellidir ama orduevine felan düşersen tipin ozaman iş yapar düzgün hizmet verilen bir yere koyarlar
  • 09-12-2014, 11:35:50
    #40
    DevilTown adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hocam zaten seneye muayne olacam
    2 sene sonra askerdeyken açsam ne anladık erkenden açtık işte

    hocam tip kısmını ben askerde yakışıklı olanları subay veya komandomu ne yapıyolarmış gerçi komando ve subayın işi ne onuda bilmiyorum ya
    ne yaparlar beni bilginiz vardır 34 yaşındasınız hocam


    Teşekkürler hocam yorumunuz için bu tür yorumları gördükçe mutlu oluyorum

    Maalesef Okuma İsteği Yok Hocam

    Teşekkürler hocam değerli yorumunuz için

    hmm iyiymiş hocam komando güzel bişi heralde

    gece zaten uyumuyorumda hatta dünden bugüne hiç uyumadım
    ben masaya oturmak istemiyorum adam gibi askerlik yapmak istiyorum hocam teşekkürler yorumunuz için çok güzel özetlediniz yüzü gülümsüyo insanın bunun gibi yorumları okuyunca

    ozaman sorun yok benim için desenize
    teşekkürler yorumunuz için
    Hocam yakışıklı boylu poslu olanları ya subay gazinosunda görevlendiriyorlar ya da bir subayın postası yapıyorlar. Allah'tan hayırlısını dileyelim...
  • 09-12-2014, 11:38:23
    #41
    facebookum adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    tiple ilgisi yok bu olayın bosa o konuya takılma nereye gidecegin önemli doguya gidersen yapcakların bellidir ama orduevine felan düşersen tipin ozaman iş yapar düzgün hizmet verilen bir yere koyarlar
    hmm yanlış anlatmışlar demekki bana
    bende seviniyodum ALLAH tan uzunum diye
    firat7278 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam yakışıklı boylu poslu olanları ya subay gazinosunda görevlendiriyorlar ya da bir subayın postası yapıyorlar. Allah'tan hayırlısını dileyelim...
    Aynen hocam Hayırlısı Ne İse O Olsun İnşaALLAH
    Şerde Olsa Şer Şerde Bir Hayır Vardır
  • 09-12-2014, 11:39:20
    #42
    Keşke direk sorunu sorsaydın. Direk gözümde sorun var veya minyon tipliyim vs diyerek sorunu sorsaydın. Resim koymanın ne anlamı var ? Amaç ne ?
  • 09-12-2014, 11:40:52
    #43
    cepoyunz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Keşke direk sorunu sorsaydın. Direk gözümde sorun var veya minyon tipliyim vs diyerek sorunu sorsaydın. Resim koymanın ne anlamı var ? Amaç ne ?
    resim koymamı yorumda bir arkadaş istedi amacım sadece tipi iyi olanları iyi bi yere veriyolar diye duymuştum tipim iyiyse nereye koycaklar onu sormak için başka yerlere çekmeyin hemen hocam
  • 09-12-2014, 11:42:40
    #44
    Hocam tip ile iyi bir yere alıyorlarsa ben ankaranın ortasında en lüks yerde en rahat şekilde yapacağım o zaman askerliği , hadi selametle
  • 09-12-2014, 11:44:17
    #45
    Baris13 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam tip ile iyi bir yere alıyorlarsa ben ankaranın ortasında en lüks yerde en rahat şekilde yapacağım o zaman askerliği , hadi selametle
    ben sadece büyüklerimden duyduklarımı yazdım konuya doğrumudur değilmisin aslını öğrenmek için