facebookum adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
2 yıl sonra aç konuyu
hocam zaten seneye muayne olacam
2 sene sonra askerdeyken açsam ne anladık erkenden açtık işte
firat7278 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Kardeşim yakışıklısın 10 üzerinden 10 veriyorum
hocam tip kısmını ben askerde yakışıklı olanları subay veya komandomu ne yapıyolarmış gerçi komando ve subayın işi ne onuda bilmiyorum ya
ne yaparlar beni bilginiz vardır 34 yaşındasınız hocam
chnyrdkl adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Alirlar

send from telefon
Teşekkürler hocam yorumunuz için bu tür yorumları gördükçe mutlu oluyorum
dogaatac adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
liseyi bitirmemişin , bitirmek içinde isteğim yok diyorsun.
vatana millete hayırlı olmak istiyorsan önce okulunu bitir.
Askerlik yaparsan adam olmuyorsun , okursan adam oluyorsun
Maalesef Okuma İsteği Yok Hocam
kirsehirli adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Değerli hocam bende askerde refüze olmak için çok uğraştım gözümden ama yapmadılar
uzağı göremiyorsanız en fazla komando olamazsınız başkası sorun değil
Teşekkürler hocam değerli yorumunuz için
SerhattB adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Benimde gözüm bozuk azcık uzagı bile göremiyorum,göz tansıyonuda var... ama askerde komando idim
hmm iyiymiş hocam komando güzel bişi heralde
Tufan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Askerlik güzel seydir, ne oldugunu anliyorsun. Sabah erken uyanmayi, gece uyuyamamayi anliyorsun. Büyüklerine saygili olmayi kücüklerine örnek olmayi anliyorsun. Korkunu yeniyorsun. Hic silah sesi duymayan birisi, Bir gün geliyor ki 30 tane g3 ün bir anda ateslendiginide cikan sesin ne kadar korkunc oldugunu anliyorsun ve atislar bitince ayagi kalktiginda güven geliyor icine. En önemliside Hasreti sevgiyi özlemi cok iyi anliyorsun. Vatan sevgisini aliyorsun vatanin degerini anliyrosun. Askerlik iyidir. Gözün de sorun olsun önemli degil bir masaya oturturlar ama yinede yaptirirlar askerligi.
gece zaten uyumuyorumda hatta dünden bugüne hiç uyumadım
ben masaya oturmak istemiyorum adam gibi askerlik yapmak istiyorum hocam teşekkürler yorumunuz için çok güzel özetlediniz yüzü gülümsüyo insanın bunun gibi yorumları okuyunca
Toprak35 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
benim zamanında bildiğin dedem yaşında adam vardı.
neler alınıyor seni niye almasınlar.
ozaman sorun yok benim için desenize
teşekkürler yorumunuz için