DevilTown adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
iyi ya hocam benim istediğimde bu zaten

Resimlerimden bazıları :


Bunu Gece 04:30 gibi çekmiştim biraz uykuluydum doğal ev halim











Yetermi hocam
Bir Ton Daha Varda
Kardeşim yakışıklısın 10 üzerinden 10 veriyorum